تبلیغات
بیمه -فروش-بازاریابی - هدف و انگیزه معجزه میكند

بیمه -فروش-بازاریابی

همین حالا انجام بده!

شنبه 12 تیر 1389

هدف و انگیزه معجزه میكند

نویسنده: admin   طبقه بندی: تجارت و فروش، بازاریابی، موفقیت، 

یك تفاوت

تفاوت اصلی میان فروشندگان موفق و فروشندگان معمولی این است كه فروشندگان موفق به مراتب بیشتر از فروشندگان معمولی تلاش میكنند. 85 درصدازمیلونرهای خودساخته موفقیت خود را مدیون تلاش و سختكوشی خود هستند.

وقتی از اشخاص موفق در زمینه های مختلف زندگیشان سئوال میكنید به شما میگویند:(( من از بقیه مردم با هوشترنبودم اما بیشتراز بقیه كار میكردم ))

افراد متوسط میخواهند زیاد كاركنند قصد این كار را هم دارندكار زیاد را برنامه ریزی میكنند اما وقتی از نزدیك به آنها دقیق میشوید می بینید آنطور كه باید تلاش نمیكنند.

وقت خود را تلف نكنید

فروشندگان به طور متوسط 50 درصد زمان خود را به هدر میدهند. بررسیها نشان میدهدكه این اشخاص كمی دیر به سر كار می آیند كمی آرامتر كارمیكنندو كمی زودتر هم محل كارشان را ترك مینماییند. بخش اعظم ساعات آنها به گفت گو میگذرد روزنامه می خوانند و قهوه مینوشند و ..

اما بزرگان متفاوت هستند آنها زودتراز وقت شروع فعالیت اداری به محل كارشان می آیند كمی بیشتر كار میكنند و تادیر وقت در محل كارشان باقی میمانند آنها در ساعات صرف ناهار و زنگ تنفس به كارشان ادامه میدهند.

آنها غروبها و شبها كار میكنند و صبحها تدارك میبینند.

برای موفقیت دو چیز احتیاج است

اول : تصمیم بگیرید كه دقیقا چه میخواهید اغلب اشخاص ایكار را نمیكنند.

دوم : تصمیم بگیرید كه برای رسیدن به خواسته خود مایلید چه بهایی بپردارید و بعد مصمم شوید كه این بها را بپردازید.

اچ - ال - هانت  صاحب 200 شركت قدرتمند

بلند پروازی و آرزو

بلند پروازی و آرزو كیفیات اصولی همه دستاوردهای مهم هستند.با توجه به اطلاعات موجود بلندپروازها و كسانی كه مایل به انجام دادن كاری هستند یك سروكردن بالاتر از بقیه قرار دارند.

فروشندگان معمولی میخواهند آنقدر فروش كنند كه بدهیهای و قبوض بانكب خود را بپردازند دلشان میخواهد یك فروش دیگربكنند تا یك ماه دیگر را پشت سر بگذارند.

یك گزارش :

مدتی قبل یك شركت بزرگ بیمه همیشه در ماه نوامبر با رقابت فروش شدید روبرو میشد. هركس دراین ماه میتوانست 35 درصد بیش از متوسط سالانه در ماه فروش كندبه مدت دو هفته به مرخصی میرفت تا در منطقه كارائیب به هزینه شركت تفریح كند.

در ماه نوامبر در این رقابت نیروی كار شاداب و فعال میشد همه شب و روز كار میكردند تا از این مرخصی بهره مند شوند فروشندگانی كه در تمام این مدت سال فروش متوسط داشتند به مدت 30 روز سوپر استار فروش میشدند.

یك از سالها شركت بیمه در مورد كسانی كه در ماه نوامبر برنده شده بودند بررسی نمود آنها كشف بزرگی كردند فروشندگان به طور متوسط هفته ای سه فروش داشتند اما در جریان رقابت میزان فروش آنها به هفته ای 4 مورد بالغ میشد.

آنها با كمی زودتر به محل آمدن و كمی بیشتر ماندن هفته ای یك فروش بیشتر انجام دادند. مدیران شركت با فروشندگان جلسه ای تشكیل دادند و خاطرنشان ساختند كه اگر در تمام مدت سال كمی بیشتر تلاش كنند میتوانند در تمام مدت سال در جمع برندگان فروش قرار بگیرند.

به بلند مدت بیندیشید

فروشندگان برجسته در حالی كه در حال حاضر فروش میكنند به فروشهای دوم سوم خود هم می اندیشند از اینكه بگزریم آنها فروش بیست سال بعد را هم در نظر میگیرند.

فروشندگان ضعیف هر معامله را فرصتی برای یك بار فروش كردن و بعد بیرون آمدن از دفتر خریدار در نظر میگیرند .











نویسندگان

نظرسنجی

    مطالب این وبلاگ چه نیازی از شما را تامین می کند؟



درج تبلیغ در انتهای پستهای وبلاگ


کافه بازاریابی

مرکز آموزش عالی علم و فن آوری شمس

آمار وبلاگ

  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :


خبرنامه وبلاگ





Powered by WebGozar