تبلیغات
بیمه -فروش-بازاریابی - سمینار بیمه عمر و سرمایه گذاری تبریز

بیمه -فروش-بازاریابی

همین حالا انجام بده!

طبق اطلاع رسانی های صورت گرفته از سوی ، مجتمع بیمه ای پارسیان تبریز و اداره آموزش سازمان ، درتاریخ 19/9/89 جلسه تحت عنوان سمینار فروش بیمه عمر وسرمایه گذاری برای نمایندگان شمالغرب کشور در شهر تبریز برگزار گردید که جناب آقای حمید امامی ، از فعالترین نمایندگان بیمه پارسیان در عرصه فروش عمرو سرمایه گذاری و سایر رشته های بیمه ای ، زحمت آموزش این سیمنار را .داشتند

جناب امامی از نمایندگان کل شهر مشهد می باشند که با توجه به عرق ملی وسازمانی که در وجود ایشان پرورش یافته ، فقط وفقط به عشق سرزمین پاک مان ایران مهین ، پای در عرضه فروش بیمه عمر ، و آموزش آن فقط وفقط به پارسیانی هاگذارده اند.

این کارگاه آموزشی 10 ساعته توسط برنامه ریزی مدبرانه مدیران عالی شرکت بیمه پارسیان که در راس ایشان مدیریت عامل جناب اقای کریم خان زند قراردارند و نیز مدیریت امور بازار جناب اقای تمجیدی ومعاونت ایشان جناب اقای رابطیان وسرکار خانم محمدی مدیریت اداره آموزش بیمه پارسیان در برنامه کاری پارسیانی های شمالغرب گنجانده شده است.

جلسه دیروز با هماهنگی ها وتلاشهای بی دریغ جناب اقای قاسم زاده مدیریت مجتمع بیمه ای تبریز ، جناب اقای نبی دوست ، و حضور  جناب اقای فرداد و سرکار خانم شهیادی به عنوان کارشناسان مجتمع بیمه ای پارسیان تبریز  و نیز مدیریت محترم اداره آموزش شرکت سرکار خانم محمدی ، معاونت آموزش جناب اقای سلمانی و جناب آقای جمالی از  اداره عمر انفرادی  که قدم رنجه نموده و سمینار را تشکیل داده و اداره نمودند.

دستور جلسه عبارت بود از نحوه فروش بیمه های عمر و سرمایه گذاری با شعار «هر ایرانی یک بیمه عمر وسرمایه گذاری».

جناب امامی در ابتدای سخن قطه شعری آذربایجانی سرودند و سپس با ابراز احساسات مثبت وفراوان به شروع بحث پرداختند.

جناب امامی داستان زندگی واقعی فردی را بدین توصیف برایمان اغاز نمود : پسر بچه ای که تا 12 سالگی در ناز ونعمت وتمکن مالی پرورش یافته بود وهیچ کسری نداشت ولی پدرش مبتلا به سرطان استخوان گشته وکل دارای کلان ایشان صرف مداوای پدرشان گشت . افسوس که در سن 12 سالگی ،وی پدرش  رابه علت بروز سرطان استخوان از دست داد و مجبور شد برای گذران زندگی خانوده اش راه کار کردن را ادامه دهد وتحصیل را در اولویت دوم قرار دهد.

بعد از چند سال برادر کوچکتر او نیز صحنه حیات را بدورد گفته و به علت وجود مشکل در دریچه میترال قلبش جان به حضرت حق تسلیم نمود.

واین ها انگیزه ای شد برای ان کودک که اجازه ندهد در کشورش هیچ فردی از درد نداشتن پدر، پدری که مبتلا به سرطان بود ، رنج ببرد و در زیر یوغ ستم روزگار رنجیده گردد.

ان کودک که اکنونی ، مردی 45 ساله هست می گوید : اگر پدرم  و برادرم آن روز بیمه عمر وسرمایه گذاری داشتند . شاید مداوای شان با همان سرمایه امراض خاص عملی بود واگر هم نبود آن قدری از مال  دنیا برایمان می ماند که سر در جیب مراقبت فروبرده وزندگی را به نحو شکیل خود ادامه دهیم.

فکر آن کودک ، اکنون در بیمه پارسیان در راستای فروش بیمه عمر وسرمایه گذاری پرتو افشانی می کند.

نکاتی که من از بیانات جناب امامی برداشت کردم به شرح ذیل می باشد:

1- هر سخن جایی وهر نکته مکانی دارد: فروش بیمه عمر به هر کسی ،زبان وادبیات واستراتژی خاص خود را می طلبد(استراتژی سوسکی)مانند نسخه پزشک که برای هر مرضی وهر فردی متفاوت تر از سایر افراد می باشد.

2-ار مشتری اطلاعاتی در مورد خودش بگیرید تا بسته به آن نسخه تجویز نموده وبتوانید از نقاط کاستی وضعفش استفاده کرده و به ایشان بیم هعمر وسرمایه گذاری بفروشید.

3- علت فروشتان را عشق قرار بدهید: عشق به مردم سرزمین تان ، عشق به اینده مردمان تان، عشق به خانواده تان وعشق به خودتان.

4-به خاطر خود مردم بیمه بفروشید: هر چند مردم مان سرزمین ما فهیم هستند ولی برخا نیازهایشان را درست تشخیص نمی دهند ، فروشنده بیمه عمر وسرمایه گذاری ، نیازش را تشخیص می دهد واز در نیاز وی وارد قلبش می شود.چنان انگیزه ای در مشتری تان بر فروزید که خرید بیمه عمر را واجب تر از هر کار دیگری برای خویشتن ترجیح دهد.

5- در ابتدای امر پرزنتیشن (ارائه توضیحات محصول) از پوشش فوت بیمه نامه سخن نگویید چرا که نوعی مقاومت در مشتری به وجو می اورد. البته آن هم بسته به اطلاعات دریافتی از مشتری تان در ابتدای کار شاید مثمر ثمر باشد.مثلا فردی که از اینده خانوداه خود بیمناک است وفوت خود را به منزله اضمحلال بنیان خانواده می داند ، وجود سرمایه ای بعد از فوت ایشان برای خانوده اش می تواند انگیزه مناسبی برای قطعی کردن فروشتان باشد.

6-عزم واراده وخواستن ، تنها راهی است که می توان چیزی یافت: تا طلب نکنی حصول نمی شود. مثال زدنی است که جریان صعود به دیوار چین  آقای امامی نیز از نوادر روز گار هست که نقل ان در این مجال ومقال نمی گنجد.

7- هیبت بیمه پارسیان غول های بیمه ای ایرانی را به تقلا  وتلاشی وادار کرده که مجبورند بیمه بدنه را با 60% تخفیف بفروشند. واین وهم وخیال نیست بلکه عین واقعیت هست که بیمه پارسیان از ارائه تخفیفاتی این چنینی پرهیز  می کند زیرا پیچش مو را می بیند.(البته خالی از لطف نیست بگوییم که برخی مدیران ارشد شرکت از متخصصین سایر شرکت ها می باشند.)

در سرانجام سخنم ، از شما همکار عزیز دعوت می کنم در زمینه فروش بیمه عمر برای هر ایرانی برنامه ریخته وگام برداریم تا زندگی هامان خوش باشد و روانمان شاد از این همه مثبت اندیشی.

ضمنا از جناب حمید امامی که از دوستان عزیز من می باشد به عنوان نماینده بیمه پارسیان و عضو انجمنMDRT(انجمن میلیونر های بیمه عمر جهان) و نیز مدرس فروش بیمه عمر وسرمایه گذاری بیمه پارسیان ، تقدیر وتشکر می کنم .

امیدوارم که در اینده نیز شاهد یک چنین کارگاههای آموزشی باشیم.

اینجا محل ( شماره یک) تبلیغ شماست

حافظ تو حجاب خودی از میان برخیز

کافه بازاریابی

بنیاد بین المللی استاد شهریار

آمار وبلاگ

  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :


خبرنامه وبلاگ





Powered by WebGozar